Листівка – консультація ( Педагогам – інструкторам при проведенні ЗНО)

У сучасній практиці тестові технології контролю навчальних досягнень посідають належне місце,бо забезпечують найбільш об’єктивне і всебічне оцінювання досягнень учнів з навчального предмета. Для того, щоб учні могли впевнено впоратись з текстом у напруженій обстановці, треба створити ї м відповідні умови.

Педагогу – інструктору під час проведення ЗНО знань учнів варто враховувати такі психологічні особливості та закономірності психологічних процесів учнів.

1.Розпочати тестування слід з твердого переконання, що учень бажає успішно виконати завдання ( до початку перевірки потрібно забезпечити комфортне самопочуття, налаштувати на інтелектуальну працю).

2.Обовязково необхідно пояснити учням мету та алгоритм діяльності під час виконання тесту.

3.Повільно по рядах роздайте завдання ( подбайте про взуття, яке б не стукотіло і не привертало до себе увагу). По класу ходіть поважно,впевнено.

4.У полі зору інструктора мають перебувати всі учні, які проходять тестування, він має запобігати будь – яким спробам окремих учнів розмовляти,відволікатися від роботи, списувати.

5.Будь м- яка інтелектуальна діяльність супроводжується кризами уваги:перша – через 14-18 хв. Після початку, друга – через наступні 11-18 хв.,третя – ще через 9-11 хв. Врахуйте це в своїй роботі.

6.Частіше посміхайтеся.

7.За 5 хвилин до закінчення терміну учнів слід попередити про закінчення роботи.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *